tirsdag 1. juli 2014

Sinnasau i blått og grått

Jammen er det en stund siden sist jeg oppdaterte her. Det har vært en hektisk forsommer.

En av prosjektene jeg har ferdigstilt denne våren er en genser etter oppskrifta til sinnasaujakka. Jeg er utrolig fornøyd med denne varianten, og du skal ikke se bort i fra at det i løpet av høsten blir en til i litt andre farger og kanskje ett annet garn for å prøve noe nytt.



Genseren er strikket i kauni og øynene på genseren er sydd på med ørsmå sorte perler.

3 kommentarer:

  1. Nydelig genser! Lurt med perler til øyne!

    SvarSlett
  2. For en nydelig genser! Jeg har sett på denne sinnasauen i lang tid, og det må snart bli alvor av saken. Kjempefine farger du har valgt! Denne tror jeg du kommer til å bli fornøyd med.

    Fortsatt god sommer fra Ingunn

    SvarSlett
  3. den ble lekker du. Jeg har laga jakke til meg og genser til barnebarnet. Må bare bli glad i disse.
    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...