søndag 24. november 2013

Langpannebrød, igjen!

Denne høsten har jeg vært flink med treningen, dessverre har jeg ikke vært like flink med kostholdet. Det blir for ofte lette løsninger, særlig når det kommer til mat. I en hektisk hverdag hvor døgnet til tider rett og slett ikke har nok timer har jeg ikke vært flink nok til å prioritere å sørge for hverken brød eller knekkebrød. Middagene er vi ganske flinke på og de dagene jeg ikke "jukser" med karbohyratene kjennes kroppen mye bedre. 
Endelig har jeg kommet til et punkt hvor jeg har fått nok av egen "juksing" og lettvinte løsninger, og fra og med i morgen skal det bli ordning på sakene igjen. 

Derfor har jeg hentet frem en av mine favoritt oppskrifter på brød:


Denne gangen har jeg strødd sesamfrø på toppe og brukt ferdig mandelmel fra butikk. Det ble veldig godt!
Oppbevar brødet i kjøleskapet og du har ferskt brød i flere dager.
Oppskriften finner du her.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...