mandag 28. januar 2013

Monster til liten og monster til stor!

Like før jul fikk jeg inn bestilling på to monsterbukser, en til en flott gutt på snart 4 år og til hans lille søskenbarn i størrelse 1 år. Etter litt forsinkelser er de klare og sendt i posten, håper de vil varme små kropper og være til glede for både store og små!






Piratbuksen har jeg allerede lagt ut på bloggen, jeg kunne ikke dy meg når den først var ferdig. Tenk at en tabbe bidro til den tøffeste monsterbuksa jeg har laget! Om du vil ta en nærmere titt på den kan du se her.

Det er penest med tvinnet eller strikket snor i buksa, men det er absolutt mest praktisk med strikk. Kjøperen er av det praktiske slaget og bestilte med strikk, og når jeg først var i gang fikk jeg tredd strikk i buksene til gutta mine også. De er kjempefornøyde, for nå klarer de å få på hele buksa helt uten hjelp!

Den minste buksa er strikket på pinner nr 2,5 og 3 i Pickles Baby Merino, helt klø fritt, deilig og myk.

Da er det andre prosjekter som venter på pinnene hos meg, men det blir kanskje ikke lenge før en ny monsterbukse er i produksjon igjen??

2 kommentarer:

  1. Godt å se at det ikke bare eg eg som er i Monsterbukse modus. Men dei er jo så kjekke. Ha ei fin uke!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...