søndag 11. mars 2012

Enkel lørdagsmiddag for 4

Jeg er ingen mester på kjøkkenet, men det hender jeg glimter til og får til noe som smaker godt. Den siste tiden har jeg vært mer aktiv på kjøkkenet enn på lenge, kanskje det er våren som er i anmarsj? Eller kanskje det at gutta blir større og gjerne vil være med? 

Aspargessuppe og matmuffins


Dette er en enkel og litt lat middag som smaker godt!

Suppe:

2 poser aspargessuppe fra Toro.
Lag som anvist på pakken.
Jeg byttet ut melken med matfløte.

Matmuffins:





Oppskriften finner du her.
Denne gangen hadde jeg ikke så mye salami, så jeg byttet det ut med kokt skinke og hadde i litt mere ost og sennep. I tillegg hadde jeg i oregano i røra.
Jeg har stekt de i ovenen på 250 grader i ca 15 minutter.
Neste gang vurderer jeg å legge røra rett i muffinsformen og ikke bruke papirformene, de hekter seg nemlig fast etter steking og gjør det litt vanskelig for ungene å få av papiret selv.

Ikke helt hjemmelaget, men nesten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...