torsdag 19. januar 2012

Finnes det en liten hobbyskredder i magen min?

Jeg har alltid vært litt fascinert av de som klarer å trylle frem de mest fantastiske kreasjoner ved hjelp av tekstiler og symaskin. Går det an å lære seg litt selv, tro? Jeg har gått til innkjøp av inspirasjon og er nå på jakt etter et sted å levere inn min gamle traver av en symaskin til service. Kanskje jeg også kan trylle frem noe lekkert etterhvert?



Made by me er en fantastisk bok! Jeg har bladd i den flere kvelder nå og gleder meg til symaskinen er klar og jeg har fått handlet inn litt stoffer og tekstiler å prøve meg på!

Har noen av dere gode tips til hvor man får tak i morsomme tekstiler?


2 kommentarer:

  1. Fine stoffer finner du på loppemarked! Ferdig vasket og alt. Og IKEA selvfølgelig. Men vil du heller shoppe på nett blir det stoffogstil.no hvis du ikke har en av deres butikker i nærheten. Lykke til med syingen, det er artig, det lover jeg ;-)

    SvarSlett
  2. Spennende :) Jeg fikk symaskin til jul...gleder meg til å få kjøpt litt stoff og prøvekjøre den :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...