fredag 28. oktober 2011

Mmmyk genser!

På en uke har jeg fått meg en herlig genser. På pinner nr 7 og 9 har det virkelig gått unna. Cashwool irregular var et spennende garn å strikke i. Med variasjonen på tykkelsen ble også effekten i genseren stilig (mulig det kommer bedre frem på bilder tatt i dagslys). Synd de ikke selger det garnet lengre. Den er varm, veldig varm! Det må nok bli litt mer vinter før jeg kan bruke den...
Noen endringer har jeg gjort på oppskriften fra Pickles, jeg har flere lange gensere, så denne strikket jeg litt kortere. I tillegg liker jeg at genseren sitter litt bedre over skuldrene, så jeg strikket ribbekanten rundt halsen i pinne nr 7 og felte av på pinner nr 3.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...