fredag 2. september 2011

Norsk-sommergenser

På andre forsøket er genseren endelig i boks! Oppskriften er nok en gang hentet fra Pickles sine sider og strikket i organisk bomull. Jeg er litt uvant med å strikke i bomull og glemmer å strikke litt hardere enn jeg vanligvis gjør, dermed endte mitt første forsøk med en utrolig vid og formløs habbit.. På andre forsøket gikk jeg ned en størrelse og strikket strammere. Jeg strikket på pinner nr 5.




En deilig og myk genser jeg kommer til å få mye glede av! Gutta er ikledd sine bestefargensere jeg strikket i fjor. Oppskrift og garn fra Nøstebarn. 

2 kommentarer:

  1. Denne er virkelig fin, ligger også på to do lista mi, som forøvrig begynner å bli noe laaang...

    SvarSlett
  2. Den er kjempedeilig å ha på seg også, myk og fin :-) Kjenner til dette med milelange to doo lister... Å nå midt i pakking og flytteforberedelser blir det enda mindre tid til strikkepinnene mine og alle prosjektene!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...