tirsdag 9. mars 2010

Siste kurskvelden hos Solvor...

Det er med vemod og en god, varm følelse i magen jeg i kveld kom hjem fra siste kvelden hos den herlige og hjertevarme Solvor. Det er en fantastisk dame, som med en god porsjon tålmodighet og smilet stadig på lur, har vært veileder og læremester for en pratsom og livlig gjeng damer. Vi har brukt mandagskveldene godt og sugd til oss kunnskap og inspirasjon, og jammen tror jeg ikke vi har klart å imponere Solvor med vårt pågangsmot, glade humør og evnen til å lære. Det har blitt hakket og pratet om hverandre, og ikke så rent sjelden har Solvor måttet bryte inn med et smil om munnen for å vise oss nye teknikker og muligheter. "Jeg liker ikke å være streng", sier hun, men det blir stille rundt bordet og fem par øyne følger spent med når hun løfter hakkepinnen og viser oss hva vi kan gjøre med litt øvelse og tålmodighet.

Vi skal treffes jevnlig fremover, vi trenger å komme oss litt vekk fra hverdagens faste rutiner og sette av litt tid til oss selv. Gjennom disse treffene skal vi opprettholde det vi har lært hos Solvor og den herlige damen har lovet oss å gjøre en gjesteopptreden i klubben vår og vise oss nye teknikker og enda flere muligheter. Enn så lenge takker jeg Solvor for gleden hun har gitt meg gjennom dette for meg nye håndarbeidet! Du har vært en inspirasjon!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...